هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

زمان پخش «جشنواره  تلویزیونی مستند» تغییر کرد /  سامانه ثبت نام برای فصل جدید جمعه باز می‌شود
زمان پخش «جشنواره تلویزیونی مستند» تغییر کرد / سامانه ثبت نام برای فصل جدید جمعه باز می‌شود
31 فروردین 1396 1:30 ب.ظ

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند شنبه 2 اردیبهشت از ساعت 19 تا 20 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، ساعت پخش جشنواره تلویزیونی مستند که پیش از این ساعت 20 روی آنتن می‌رفت، تغییر کرد. هم‌زمان با اردیبهشت ماه این برنامه از ساعت 19 پخش می‌شود و باز پخشش ساعت 24 خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، سامانه ثبت‌نام  فصل جدید از جمعه اول اردیبهشت باز می‌شود و متقاضیانی که از شرکت در فصل اول بازمانده‌اند، می‌توانند با ثبت نام مجدد و دریافت کد رهگیری جدید در فصل بعدی جشنواره حضور داشته باشند.

فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند تابستان امسال برگزار می‌شود و موضوعات این جشنواره آزاد است و فیلم‌هایی با موضوعات مختلف می‌توانند به جشنواره ارائه شوند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند و تا 20 همین ماه آثارشان را برای دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۲۶، طبقه چهارم بفرستند.

نخستین فصل جشنواره تلویزیونی مستند از 23 فروردین در حال برگزاری است، این جشنواره به همت شبکه مستند به صورت فصلی برگزار می‌شود و در هر فصل آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب، در قالب یک برنامه تلویزیونی در طول هر فصل نمایش داده می‌شوند و بینندگان به آثار مورد نظر خود رأی می‌دهند.

آثار بر مبنای زمان فیلم به سه بخش مستند کوتاه (زیر ۳۰ دقیقه)، مستند نیمه بلند (بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه) و مستند بلند (بالای ۶۰ دقیقه) تقسیم بندی می‌شوند.

در هر بخش به یک فیلم برگزیده هیئت داوران و یک فیلم برگزیده مردمی تندیس و جایزه جشنواره اهدا می‌شود.

 

بدون دیدگاه