هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

«روزی عمویدالله و همسرش» و «فرشته هزار سنگ» در جشنواره تلویزیونی مستند
«روزی عمویدالله و همسرش» و «فرشته هزار سنگ» در جشنواره تلویزیونی مستند
31 خرداد 1396 2:12 ب.ظ
جشنواره تلویزیونی مستند چهارشنبه 31 خرداد مستند «روزی عمویدالله و همسرش» و «فرشته هزار سنگ» را روی آنتن شبکه مستند می‌فرستد.
مستند «روزی عمویدالله و همسرش» به کارگردانی مرتضی زنجانی  و تهیه‌کنندگی ارسلان امیری چهارشنبه ساعت 19 از شبکه مستند پخش می‌شود.
این مستند رویکردی اقتصادی دارد و  کار و زندگی عمویدالله و همسر سومش در روستایی دور در اطراف تهران (شهرستان لواسانات روستای ایرا) را به تصویر می‌کشد، در شرایطی که اقتصادی کشور در شرایط  بحرانی است .
«فرشته هزار سنگ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیوان مجیدی در سرو آباد کردستان تصویربرداری شده و درباره روستایی مرزی که از سنگ ساخته شده و  زندگی زنی را روایت می‌کند که برای امرار معاش وسایل سنگی می‌سازد.
نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از 23 فروردین در شبکه مستند آغاز شده است، فصل اول این جشنواره روزهای زوج از ساعت 19 تا 20 روی آنتن می‌رود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.
  داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت festdoctv.com، کانال اینستاگرام@festdoctv و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام می‌شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند، به مستند رأی بدهند.

بدون دیدگاه