هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

مستندهای برگزیده فصل نخست جشنواره تلویزیونی مستند معرفی می‌شوند
مستندهای برگزیده فصل نخست جشنواره تلویزیونی مستند معرفی می‌شوند
11 تیر 1396 11:35 ق.ظ
 مستندهای برگزیده فصل نخست جشنواره تلویزیونی مستند پنجشنبه 15 تیر در قالب ویژه‌برنامه‌ای تلویزیونی معرفی می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند،  تهیه‌کننده برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند» این خبر را اعلام کرد و افزود: فیلم‌های برگزیده در بخش کوتاه، بلند و نیمه بلند از نگاه بینندگان و هیئت‌داوران پنجشنبه در ویژه‌برنامه‌ای که به مناسبت پایان فصل اول روی آنتن شبکه مستند می‌رود، معرفی می‌شوند.
عطا پناهی افزود: جمع‌بندی 31 قسمت پخش‌شده از جشنواره تلویزیونی مستند، پخش گزارش مردمی،  گپ و گفت با کارگردان آثار برگزیده و  گفت‌وگو با داوران فصل نخست  جشنواره، بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.
تجلیل از فرهاد ورهرام در نخستین جشنواره تلویزیونی مستند
پناهی با اعلام اینکه در پایان هر فصل از این جشنواره تلویزیونی از یک مستندساز پیشکسوت تجلیل می‌شود، افزود: این ویژه‌برنامه در قالب مستند کوتاهی از سال‌ها تلاش فرهاد ورهرام به عنوان مستندساز پیشکسوت ، فیلمبردار، محقق، کارگردان، عکاس، تهیه‌کننده و نویسنده اهل بروجرد قدردانی خواهد شد.
نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از 23 فروردین در شبکه مستند آغاز شد و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب کردند.
 داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت festdoctv.com ، کانال اینستاگرامfestdoctv@ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام شد و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت‌داشتند، به مستند  مورد نظرشان رأی بدهند.
 
 
 
 
 
 

بدون دیدگاه