هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

آموزش ثبت‌نام و ثبت اثر در سایت جشنواره‌ی مستند
آموزش ثبت‌نام و ثبت اثر در سایت جشنواره‌ی مستند
24 تیر 1396 3:46 ب.ظ

در این نوشته به آموزش فرایند ثبت‌نام و ثبت اثر در سایت جشنواره‌ی مستند می‌پردازیم.

در ابتدا با ورود به سایت جشنواره، از منوی بالای صفحه گزینه‌ی ثبت‌نام را انتخاب نمایید.

در صفحه‌ی جدید قوانین جشنواره را به دقت مطالعه نموده و در صورت موافقت با آنها، روی دکمه‌ی سبز رنگ کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعدی منتقل شوید.

در صفحه‌ی بعدی، فرم ثبت‌نام را تکمیل خواهید نمود. لطفا به دقت به موارد ذکر شده عمل نمایید. موارد ضروری حتما باید وارد شوند. گذرواژه حتما باید بیشتر از ۶ کاراکتر باشد.

در صورتی که موارد را به درستی وارد نموده باشید، حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد، اما هنوز فعال‌سازی آن انجام نشده است.

توجه داشته باشید که در صورتی که از یک رایانه‌ی دیگر و یا مرورگر وب دیگری برای ادامه‌ی فرایند ثبت‌نام استفاده کنید، باید ابتدا از آدرس https://festdoctv.com/login وارد حساب کاربری خود شوید و سپس فرایند را ادامه دهید.

اکنون با مراجعه به سرویس ایمیل خود، ایمیل مربوط به خوش‌آمدگویی ثبت‌نام و فعال‌سازی را بازنمایید. (در صورتی که ایمیل را در اینباکس خود مشاهده نمی‌کنید، احتمال دارد به پوشه‌ی اسپم شما وارد شده باشد. همچنین می‌توانید با استفاده از لینک بالای صفحه‌ی عکس بالا، درخواست ارسال مجدد ایمیل فعال‌سازی را داشته باشید.) با کلیلک بر روی دکمه‌ی فعال‌سازی حساب کاربری، به سایت جشنواره‌‌ی مستند هدایت شده و حساب کاربری شما فعال خواهد شد. (ممکن است سرویس ایمیل شما امکان کلیک بر روی دکمه‌های ایمیل را غیرفعال کرده باشد. در این صورت بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه‌ی open link in new tab را انتخاب کنید.)

اکنون حساب کاربری شما فعال شده و امکان ثبت آثار خود را خواهد داشت.

جهت ثبت آثار خود از نوار بالای صفحه گزینه‌ی ثبت اثر جدید را انتخاب نمایید. اکنون به صفحه‌ی تکمیل فرم اطلاعات اثر هدایت خواهید شد.

اطلاعات فرم را به دقت تکمیل نمایید. به راهنمایی‌های داخل فرم حتما توجه نمایید. برای آپلود تصاویر درخواستی حتما از فرمت‌های jpeg یا png استفاده کنید. برای بارگذاری تیزر نیز حتما از یکی از فرمت‌های mp4،mov،flv،mkv،mpg و حجم کمتر از ۱۰۰ مگابایت استفاده کنید. در غیر این صورت پس از آپلود شدن فایل‌ها با پیغام خطا مواجه شده و از شما خواسته خواهد شد تا از فایل‌های مطابق شرایط ذکر شده استفاده کنید.

با تیک زدن گزینه‌ی «با پخش این اثر در تلویزیون موافقم» دکمه‌ی ثبت اثر ظاهر شده و با کلیک بر روی آن فرم و فایل ها شروع به آپلود می‌کنند. پس از تکمیل آپلود و در صورت صحت اطلاعات، اثر شما ثبت شده و شما به صفحه‌ی اصلی سایت هدایت می‌شوید. اکنون با استفاده از پیوند «فهرست آثار» در بالای صفحه، یا مراجعه به آدرس https://festdoctv.com/participants/my-movies می‌توانید فهرست آثار ثبت‌شده‌ی خود را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه