هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

«از پیله تا پرواز» و «سفیر رستگاری» در جشنواره تلویزیونی مستند
«از پیله تا پرواز» و «سفیر رستگاری» در جشنواره تلویزیونی مستند
24 اردیبهشت 1396 12:30 ب.ظ
مستندهای «از پیله تا پرواز» و «سفیر رستگاری» دوشنبه 25 اردیبهشت  ساعت 19 در جشنواره تلویزیونی مستند نمایش داده می‌شوند..
به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، «از پیله تا پرواز» به کارگردانی محمدعلی یزدان‌پرست و تهیه کنندگی محمد گندمی فصل‌هایی از زندگی محمود پیروز حمیدی از خادمان امام رضا (ع) را روایت می ‌کند.

این مستند که  در اراک، تهران و ساوه تصویربرداری شده و درباره زندگی پر فراز و نشیب پیرمردی است که به دلیل هجوم قاچاقچیان مواد مخدر مجبور به ترک زادگاهش می‌شود، او پس از سال‌ها خادمی امام رضا (ع) دوباره به زادگاهش برمی ‌گردد تا نذرش را ادا کند…

 مستند«سفیر رستگاری» به کارگردانی محمد پسران رزاق و تهیه‌کنندگی سید محسن طباطبائی نیز در 30 دقیقه به گوشه‌ای از فعالیت‌های یکی از خیرین استان اصفهان پرداخته است..

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند به همت شبکه مستند در حال برگزاری است، فصل اول این جشنواره از 23 فروردین شروع شده و در آن 51 مستند در قالب برنامه‌ای تلویزیونی نمایش داده می‌شوند. این جشنواره به صورت فصلی برگزار می‌شود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت festdoctv.com، کانال اینستاگرام festdoctv@  و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام می‌شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند، به مستند رأی بدهند.

بدون دیدگاه