هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

آغاز فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند با پخش مستندی از زندگی دکتر بسکی
آغاز فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند با پخش مستندی از زندگی دکتر بسکی
16 تیر 1396 11:52 ق.ظ
فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند فردا 17 تیر ساعت 19 با پخش مستندی از زندگی دکتر غلامعلی بسکی مدافع سرسخت طبیعت آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند،  «درخت سفید» به کارگردانی حسام اسلامی و مرتضی فرشباف نام مستندی درباره زندگی غلامعلی بسکی، طبیب طبیعت شناسی است که سلامتی اش را مدیون عادات تغذیه ای شفابخشش(گیاه خواری) می داند.
بسکی یکی از مشاهیر بزرگ ایران و از چهره های برجسته علمی و دانشگاهی در زمینه حمایت از محیط زیست، است.
او علاوه بر شهرت گسترده در ایران از شهرت جهانی نیز برخوردار است و انجمن بین المللی «چینگ های» نیز وی را به عنوان «قهرمان درخشان جهان» معرفی کرده است.
این مستند فردا ساعت 19 از برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند» روی آنتن می رود و از بخش های مختلف آن می توان به گفت و گو با غلامعلی بسکی و بیمارانی که به برای رفع مشکلاتشان به این پزشک بریده از زندگی شهری، روی می آورند، اشاره کرد.
نخستین جشنواره تلویزیونی روزهای زوج از ساعت 19 تا 20  به همت شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب می‌کنند.
 داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایتfestdoctv.com، کانال اینستاگرام@festdoctv و سامانه پیامکی جشنواره به شماره 3000081 انجام می‌شود و بینندگان تا 48 ساعت پس از پخش اثر مهلت دارند، به مستند مورد نظرشان رأی بدهند.
 

بدون دیدگاه