هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

گزارش جشنواره تلویزیونی مستند در «نردبان» شبکه مستند
گزارش جشنواره تلویزیونی مستند در «نردبان» شبکه مستند
22 تیر 1396 11:17 ق.ظ
برنامه نردبان شبکه مستند که با هدف آموزش پله به پله مستندسازی و عکاسی روی آنتن می رود، این هفته گزارشی از جشنواره تلویزیونی مستند را روی آنتن می برد.  
به گزارش روابط عمومی جشنواره مستند، پخش و نقد فیلم «بنه و وار لالی» ساخته مرتضی شهبازی،  با نقد و کارشناسی مصطفی آتش مرد، گفتگو با سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، مهدی میرتیموری دبیر جشنواره و گپ و گفت با  فاطمه اردکانی، علیرضا دهقان، فرهاد دوانقی، علیرضا خوشنویس ، دلاور دوستانیان و خلیل رشنوی برگزیدگان فصل اول جشنواره تلویزیونی مستند از  بخش های مختلف این قسمت از برنامه «نردبان» خواهد بود.
این برنامه جمعه ها ساعت 18 با اجرا و تهیه کنندگی الهام عادلی روی آنتن شبکه مستند می رود.
ختتامیه فصل نخست و افتتاحیه فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند ۱۷ تیر با حضور سلیم غفوری مدیر شبکه مستند، فرهاد ورهرام مستندساز پیشکسوت، مهدی میرتیموری دبیر جشنواره و اهالی رسانه در شبکه مستند برگزار شد.
فصل دوم این جشنواره نیز از همان روز آغازشده و در این فصل ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
  داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایتfestdoctv.com، ربات تلگرام@festdoctv  و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ۳۰۰۰۰۸۱ انجام می‌شود و بینندگان تا ۴۸ ساعت پس از پخش اثر مهلت‌دارند، به مستند رأی بدهند.
 

بدون دیدگاه