هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

«جورچین»  فرهنگ ایران در جشنواره تلویزیونی مستند
«جورچین» فرهنگ ایران در جشنواره تلویزیونی مستند
26 تیر 1396 11:49 ق.ظ
مستند «جورچین»  با موضوع تاثیر عروسک های وارداتی بر فرهنگ کودکان ایرانی دوشنبه 26 تیر در جشنواره تلویزیونی مستند پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند،  «جورچین» روایتی متفاوت از دنیای کودکان و نوجوانان، سینما، ابرقهرمانان، عروسک ها، تاریخ، فرهنگ و گنجینه های فراموش شده این مرز و بوم از زبان مرضیه برومند، بهرام عظیمی، هادی حجازی فر، لیلا کفاش زاده، حسن سیرانی، پوپک عظیم پور، امیر حسن سلام زاده، محمد حسین فرجو و دیگر صاحب نظران فرهنگی و دست اندرکاران هنر و صنعت است.
نویسنده و کارگردان این مستند سینمایی، محمد دیندار و مدیر تصویربرداری آن محسن قیصری بوده اند. «جورچین» امشب ساعت 19 از جشنواره تلویزیونی مستند پخش و ساعت 24 و 10:30 روز آینده بازپخش می شود.
فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از 17 تیر در شبکه مستند آغاز شده ودر این فصل ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایتfestdoctv.com، ربات تلگرام@festdoctv  و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ۳۰۰۰۰۸۱ انجام می‌شود و بینندگان تا ۴۸ ساعت پس از پخش اثر مهلت‌دارند، به مستند رأی بدهند.
 
 

بدون دیدگاه