هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

«ردپای نان» در شبکه مستند / «کودکان فرشته‌اند» به جشنواره تلویزیونی مستند می‌آید
«ردپای نان» در شبکه مستند / «کودکان فرشته‌اند» به جشنواره تلویزیونی مستند می‌آید
23 مرداد 1396 10:35 ق.ظ

مستندهای «ردپای نان» و«کودکان فرشته‌اند» دوشنبه 23 مرداد ساعت 19 در قالب برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند»  از شبکه مستند پخش می شوند.
به گزارش روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، مستند «رد پای نان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یزدان کیانی داستان عجیب و جالب زندگی پیرمردی دلسوز و فداکاری را به تصویر می کشد که دغدغه اش تأمین غذا برای حیوانات وحشی در فصل سرماست.
کیانی گفت: این مستند با پیرمرد منحصربه فردی همراه می شود  که عواطف انسانی بالایی دارد، کار اصلی او در فصل زمستان این است که با کمک همسرش برای حیوانات نان تهیه می‌کند و در شرایط سخت برف و سرمای منطقه برای حیوانات وحشی  آذوقه می برد.
وی افزود: این پیرمرد را در یکی از گزارش های خبری تلویزیون دیدم و تصمیم گرفتم از زندگی عجیب و انسانی‌اش فیلم بسازم؛ «رد پای نان» را به سفارش شبکه استانی شهرکرد (شبکه جهانبین) ساختم و خوشبختانه توانست نامزد دریافت بهترین مستند از جشنواره خارجی مانند بوسنی و هرزگوین و جشنواره صربستان شود.   
مستند«کودکان فرشته‌اند» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین علیجان نژاد نیز روایتی از یک خانواده خاص است که تصمیم می‌گیرند همراه با کودکان مبتلا به سرطان به مشهد مقدس سفر کنند..
برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند»  دوشنبه 23 مرداد ساعت 19 از شبکه مستند پخش و ساعت 24 و 11:30 روز آینده بازپخش می شود.
فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از 17 تیر در شبکه مستند آغازشده و طی آن ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت festdoctv.com، ربات تلگرامfestdoctv@  و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ۳۰۰۰۰۸۱ انجام می‌شود و بینندگان تا ۴۸ ساعت پس از پخش اثر مهلت‌دارند، به مستند رأی بدهند.

بدون دیدگاه