هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره مستند، جشنواره تلویزیونی مستند، جشنواره فیلم، جشنواره عکس و جشنواره مستند نگاری

مهلت ثبت نام فصل چهارم (زمستان) جشنواره تلویزیونی مستند، تا پایان آبان ماه 96
مهلت ثبت نام فصل چهارم (زمستان) جشنواره تلویزیونی مستند، تا پایان آبان ماه 96
17 آبان 1396 4:03 ب.ظ

برای ثبت نام در فصل چهارم جشنواره تا پایان آبان ماه فرصت دارید.

 سامانه ثبت‌نام فصل جدید  (فصل زمستان) در سایت جشنواره، هم اکنون باز شده و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام و دریافت کد رهگیری در فصل بعدی جشنواره تلویزیونی مستند حضور داشته باشند.

لازم به توضیح است که فصل چهارم جشنواره تلویزیونی مستند، زمستان امسال برگزار می‌شود. موضوع مستندهای این جشنواره آزاد است و فیلم‌هایی با موضوعات مختلف می‌توانند به جشنواره ارائه شوند.

صاحبان آثار تا پایان آبان ماه مهلت دارند برای ثبت نام اقدام کنند و آثارشان را برای دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک ۲۶، طبقه چهارم بفرستند.

گفتنی است این جشنواره به همت شبکه مستند به صورت فصلی برگزار می‌شود و در هر فصل، آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب، در قالب یک برنامه تلویزیونی نمایش داده می‌شوند و بینندگان به آثار مورد نظر خود رأی می‌دهند و در پایان فصل، آثار منتخب به رای مردم و هیات داوران جشنواره، اعلام و معرفی خواهند شد و تندیس و جایزه جشنواره به برندگان اهدا می گردد.

آثار بر مبنای زمان فیلم به سه بخش مستند کوتاه (10 تا 30 دقیقه)، مستند نیمه بلند (بین 30 تا 50 دقیقه) و مستند بلند (بالای 50دقیقه) تقسیم بندی می‌شوند.

علاقه‌مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به صفحه درباره ما در سایت جشنواره مراجعه کنند.

بدون دیدگاه